יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

כל חודש ירח דבש

אחרי החתונה, כולם הזהירו אותנו שזה יקרה: שהשגרה תחלחל, שהרומנטיקה תיעלם, שהאהבה תיכתש עד דק בטרדות היום יום. "עכשיו אתה עוד מאושר ומאוהב, והכל טוב לך", אמר לי חבר ותיק שנשוי כבר כמה שנים טובות, "חכה חכה, כשיתחיל האוברדראפט בגלל המשכנתא, או שיגיע הילד הראשון". אני מוכן להישבע שהיה לו ניצוץ קטן של שמחה לאיד בעיניים. לא רק לו – לכולם. זה עצוב להודות בזה, שהישראלים איבדו את הרומנטיקה. הדינמיקה של החיים פה, העובדה שאנחנו כובשים עם אחר, המלחמות הבלתי פוסקות, יוקר המחייה – הכל הפך את החיים שלנו להישרדות. ובתנאים כאלה – למי יש כוח לרומנטיקה?
אבל אנחנו החלטנו שלנו זה לא יקרה. אנחנו הולכים לנצח את הסטטיסטיקה. האהבה שלנו תישאר לעד. ואני לא אומר את זה כי אני אופטימיסט ניצחי שלא מחובר למציאות – אני מתייחס לזה בתור פרוייקט, וכך גם אהובתי. אחרי החתונה לקחנו חבילת נופש בכרתים, סופשבוע במלון חמישה כוכבים מפנק לעילא, עם כל התוספות, ותוך כדי התוונו את התוכנית: בכדי למנוע מהשגרה לחלחל, אנחנו צריכים להמשיך ולעשות דברים שאנחנו אוהבים ומחזקים את הזוגיות שלנו. הכל, כמובן, במגבלות התקציב (לצערנו, אך אחד מאיתנו אינו בן למשפחת רוטשילד). אנחנו אוהבים לטייל, בארץ ובחו"ל, אנחנו אוהבים מסעדות טובות, אנחנו אוהבים קולנוע ותיאטרון, אני אוהב משחקי לוח (גיק, מה לעשות) והיא מכורה לספינינג, לפחות שלוש פעמים בשבוע. ועכשיו, אנחנו צריכים למצוא דרך לשלב את כל זה בשגרה שלנו, בהתחשב בכך ששנינו גרים בפריפריה, עובדים במשרה מלאה במרכז, ומדי פעם גם רוצים לראות את המשפחה והחברים וגם את הבית, כדי לא לשחוק את עצמנו יותר מדי, בנסיונות האלה לא להישחק.
אז אחרי שחשבנו על זה הרבה, עשינו סיכום: פעמיים בשבוע אנחנו יוצאים לעשות דברים שאנחנו אוהבים. אם זה סרט, הצגה או ארוחת ערב טובה במסעדה. עוד פעמיים בשבוע אנחנו חוזרים הביתה מוקדם ומעבירים ערב שקט בבית. ערב אחד בשבוע אנחנו מקדישים איש איש לעיסוקיו. ופעם בחודש, סופשבוע אחד, אנחנו מקדישים לטיול או נסיעה – אם זה סופשבוע רומנטי בחו"ל,  מלונות באילת, או סיור סגווי בתל אביב. אנחנו לא צריכים משהו מפואר, כמו בירח הדבש – גם מלון שני חדרים בברלין  או אוהל על הכנרת יספיקו לנו. העיקר להקדיש זה לזו את הזמן, וללאוורר את הזוגיות שלנו, ולעשות דברים שכייפים ונעימים לנו ביחד. וגם לחוד, כי אנחנו מאוד מאמינים שבשביל שהזוגיות תהיה טובה צריך בשבילה שני אנשים מאושרים.
אז זהו, זו ההחלטה שקיבלנו, ובינתיים זה הולך מצוין. לחודש הבא כבר הזמנו מלון ברודוס – הגענו למסקנה שאנחנו אוהבים את יוון והמחירים שם לגמרי שפויים – אבל על זה, בפוסט הבא.
בינתיים, הנה כמה תמונות מנופש בכריתים:

חאניה המדהימה. העיר שבה ממוקם המלון שלנו:


ועוד אחת של חאניה, יותר קרוב למים (המבנה המעוגל הוא המסגד):


לגונה בלוס בחאניה. נכון יפה?


נמל הרקליון, מבט לכיוון המצודה:


והעיר עצמה:

רתימנו:

מפרץ ווינדי סאקרוס, לא רחוק מאגיוס ניקולאוס, בחוף המזרחי:

נראה לי שזהו לבינתיים. בשמחות :)