יום שני, 13 במאי 2013

קייטנה על המים ושייט ביאכטה – גורמים לילדים להתאהב בים

כדי לגרום לילדים לאהוב את הים, בסה"כ צריך שני דברים: (א) שגם אתם תאהבו את הים ותנחילו להם את ההרגל ללכת לים (ב) לקחת אותם לאטרקציות כיפיות הקשורות בים – על מנת שהקשר בין "טוב" ל"ים" יצרב במוחם לעד. מה אפשר לעשות בים עם הילדים? מעבר לסופ"שים על החוף עם פירות ומטקות, אפשר ללמד אותם לשחות ולצלול, לעסוק בספורט ימי כמו גלישה, לעסוק במשחקים ימיים וגם קצת ליז'ר, כלומר, החיים הטובים על גבי הים. בין האפשרויות להעניק לילדים את החוויה החיובית אפשר למנות קייטנות וגם אירועים על הים.

קייטנה בתל אביב על הים


אפשר לשלוח את הילדים לקייטנות איכותיות בקיץ, על טהרת הים. זה אומר שחייה, משחקים במים עם כדור (למשל, כדורעף חופים שחוזר לאופנה), בניית ארמונות בחול, דייג, צלילה, קצת אוריינות ושל"ח ימי ועוד. הקייטנות התל אביביות על טהרת הים אינן יקרות במיוחד שכן הציוד הוא משאב הטבע – הים, והם מלמדים את הילדים אודות הטבע, היופי שלי והחיבור של האדם אליו – ובכך מעניקים ערך חשוב מאד לילדיכם במסגרת קייטנה בתל אביב.

אירועים על הים – השכרת יאכטה לאירועים


דרך נוספת, נהנתנית יותר, לקשר בין המשפחה והילדים לים, היא באמצעות עריכת האירועים המשפחתיים שלכם על הים. למשל,קורס סקיפרים, השכרת יאכטה לאירועים ועריכתם בלב ים, היא פתרון מעולה לגרום לילדים לאהוב את הים. מה אפשר לעשות בים? למשל – אירוע עם עגינה בתל אביב, על יאכטה מנועית. אפשר להגביר מוסיקה, לדומם מנועים, להכין אוכל טוב ולהינות במסיבת יום הולדת על הים. למעשה, כל רצועת החוף מתל אביב עד נתניה תהיה מתאימה (ובטח הרצליה, שיש בה מרינה מיוחדת ליאכטות להשכרה.